perjantai 6. tammikuuta 2017

Ensitunnelmia Dubaista

Kaikista taudeista huolimatta päästiin matkaan. Mun hammassärky osoittautui "vain" turvonneiksi poskionteloiksi. Tk-lääkärin mukaan poskiontelotulehdus alkaa vasta 2 viikkoa flunssan alun jälkeen.  No, mä olen eri mieltä. 8 päivää flunssan alkamisesta kipu poskessa ( ja hampaissa ja korvissa ja koko päässä) oli sitä luokkaa, että maksimiannokset särkylääkettä ei riittäneet. Nyt antibiootit alkaa pikkuhiljaa tehoamaan ja olo normalisoitumaan.

Onneksi poikien korvat ehtivät parantumaan ennen lentoa eikä heillä ollut kipuja nousun ja laskun aikana. Menomatka oli raskas. Niisku nukahti koneessa vasta vähän ennen puoltayötä ja ehti nukkua pari tuntia ennen laskeutumista. Perillä majapaikassa oltiin kaikkien jonotusten jälkeen Suomen aikaa klo 03. Seuraava päivä meni toipuessa, mutta yllättävän hyvin pojat jaksoivat huonoista unista huolimatta.

Eilen oltiin rannalla tekemässä hiekkakakkuja ja leikkimässä puistoissa. Meri oli isoine aaltoineen vielä liian pelottava, joten uimassa ei käyty. Pojille oli iso juttu jo pelkästään rantahiekalla leikkiminen. Eilen oli myös Nipsun suolentyhjennyspäivä. Mutta mä olen jo konkari näissä jutuissa, ja hyvillä varusteilla selvittiin kaikista tilanteista. Eipä tarvinnut riisua kaikkia villa- ja toppavermeitä päältä vaipanvaihdon vuoksi, vaan ainoastaan shortsit tai uv-puku.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti