keskiviikko 18. toukokuuta 2016

Eka kerta ja vika kerta

Jos aloitan siitä vikasta kerrasta. Opiskelut on mun osalta vihdoinkin ohi ja kesäloma saa alkaa. Eilen oli viimeinen tapaaminen projektiryhmän kanssa, hiottiin raportti valmiiksi ja toivoteltiin hyvät lomat kaikille. Olen saanut tehtyä tämän lukuvuoden aikana noin 50 opintopistettä, kun kaikkien kurssien suoritukset tulee kuitatuksi. Olen ylpeä itsestäni! Kaiken tän arkipyörityksen keskellä olen saanut vielä opiskeltua melkein yhtä paljon kuin täysipäiväisesti sitä tekevät. Tärkein asia, minkä olen lukuvuoden aikana oppinut on, että kaikessa ei tarvitse olla hyvä, kaikkea ei tarvitse tehdä täydellisesti, vaan joskus (tai usein) voi mennä sieltä mistä aita on matalin.

Sitten se eka kerta. Ostin jäsenyyden kuntokeskukseen ja olin maanantaina ensimmäistä kertaa reiluun kahteen vuoteen ohjatulla jumppatunnilla. En tehnyt liikkeitä veren maku suussa, vaan pyrin pitämään huolta keskivartalon tuesta ja muutenkin varoin satuttamasta paikkoja. Tunnin jälkeen oli hyvä fiilis. Olen tottunut treenaamaan täysillä, joten nyt on tärkeintä ottaa alku iisisti ja keskittyä tekemään liikkeet oikein. Tavoitteena on, että ainakin kaksi kertaa viikossa pääsisin käymään tunneilla tai salilla. Jospa pikku hiljaa saisin oman kropan taas kuntoon.

Eka kerta oli myös airbnb-palvelun parissa. Teimme lisää kesälomasuunnitelmia ja juhannus on tarkoitus viettää poissa kotoa. Katsastin erilaisia majapaikkoja tuolta airbnb:sta ja hyvin tuntuu systeemi toimivan. Lisää näistä suunnitelmista sitten myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti